wtorek, 15 stycznia 2013

"Dance dance... otherwise we are lost." P. Bausch

Dzisiaj trochę o tańcu, bo czym byśmy byli gdyby nie pasje, które nami targają. Każdy z nas ma coś takiego co pobudza go do życia, dla mnie jest to ruch pełen ekspresji i znaczenia...

"Nietzsche powiedział, że czasem dochodzimy do momentu,
w którym robi się tak źle, że można uczynić tylko jedno z dwojga - śmiać się albo oszaleć.
Dzisiaj trzecią możliwością jest taniec." J.Carroll



Zaczęłam tańczyć zanim moja świadomość ukształtowała się na tyle, bym mogła zdać
sobie sprawę, jakie mam w związku z tym ogromne szczęście...

Taniec sprawia że czuje się lepszą osobą,
sprawia że przez moment mogę sobie pozwolić na komfort bycia sobą, bez ryzyka krytyki.

Zapożyczając sobie formułę od innych uzależnionych:

Jestem Ewa, tańczę od 19 lat...
...i nie umiem przestać!

Najlepszy film o tańcu? Zdecydowanie: "Pina" 

                   

Pina (2011) - Official Trailer [HD]









 źródło: www.stylowi.pl, www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz