sobota, 19 stycznia 2013

Porozmawiajmy o ścianie...


Gdyby przemnożyć ścianę razy cztery, to w sumie mamy pokój, dodając sufit i podłogę, jest to już sprawa bezdyskusyjna... Ale co nam po pustych ścianach?

Niektórzy nazywają to widzimisię, inni określają to mianem „bibelocików”, jednak każdy kto kocha wnętrza, wie że diabeł tkwi w szczegółach i to właśnie w tych drobiazgach zaklęta jest magia wnętrza.

Na pierwszym roku studiów miałam zajęcia z rzeźby, zastanawiałam się wtedy jaki jest tego sens... Przecież powinni nas katować ergonomią, oświetleniem, konstrukcjami i budownictwem... Ale rzeźba i malarstwo? Po kilku latach zmądrzałam J Bo czym są ściany dla architekta, jak nie płótnem, które chce się zapełnić? A dekoracje ścienne, to w istocie płaskorzeźby... Sami zobaczcie.


Chinesse Atmosphere Exist with Ceramics Tile from Novoceram

Cool Ceramics Tile Become Wallpaper Trick from Novoceram




Tres Jouy Ceramics Tile from Novoceram





         

         

Na bardzo fajną rzecz natknęłam się kilka lat temu na konferencji o designie, a mianowicie na panele dekoracyjne, które są już powszechnie znane. Całkiem niedawno, znalazłam połączenie mozaiki ceramicznej i takiego panelu, co uważam za piękny pomysł, szczególnie to wydanie przypadło mi do gustu...


Sand Pattern of Dent Cube Wall Tile by Teruo Yasuda


Dent Cube, Wall Tile with Glass Inside by Teruo Yasuda


Athmospheric Tile with Moss of Dent Cube Wall Tile by Teruo Yasuda


Oraz inne równie piękne...

Elegant Synthetic Laether Wall Decoration from Nappa Tile


Brown Stylish Wall Decoration From Synthetic Color

Emerge White Wall Decoration from Nappa Tile

Wonderful Essentia Champagne Twist Wall Decoration from Nappa Tile







1 komentarz: