sobota, 12 stycznia 2013

Na poprawę nastroju, bo dzisiaj WSZYSTKO jest przeciwko mnie...



Macie czasami takie dni, że tylko usiąść i się rozpłakać?
Dla mnie to właśnie jest ten dzień... Nie wiem czy to pogoda, czy ciśnienie, czy może chroniczny brak słońca, czy brak porządnej dawki czekolady? A może wszystko naraz... A do tego wszystkiego mój program do projektowania, właśnie dzisiaj postanowił zastrajkować, gdy termin projektu ustalony na przyszły tydzień... Tylko załamać ręce.  Boję się, że tu już nawet dobre wino nie pomoże...

Spodziewałam się takiego dnia w styczniu, więc zostawiłam coś właśnie na taką okazję, abym mogła choć oczy nacieszyć... Niech to będzie wspaniała zapowiedź wiosny, na którą tak niecierpliwie czekam... 



                                         Julian-Hakes Platform, Mojito shoe, design dautore. com



design-Joost-Guntenaar-en-Claude-Vanheye

Tea-Petrovic-źródło-Design-dautore.-com

                                             shoes-by-Chua-Har-Lee-źródł-design-dautore

 shoes-by-Chua-Har-Lee-źródł-design-dautore
shoes-by-Chua-Har-Lee-źródł-design-dautore
                                              












                         http://www.zuzanaserbak.blogspot.com



I jeszcze mała ciekawostka dla zapalonych miłośniczek butów, oto szkice jednego ze słynnych projektantów najbardziej pożądanych pantofelków na świecie.  Zaprezentował je na paryskim tygodniu mody w luksusowym paryskim domu towarowym Printemps. Szkice swoich szpilek prezentuje sam Manolo Blahnik! 









            Źródła: http://www.artbiznes.pl, http://www.zuzanaserbak.blogspot.com,

               






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz